|
|
Головні замовники «джинси» в українських інтернет-ЗМІ - кум Путіна і московські попи Протягом липня 2018 року найбільше матеріалів з ознаками «замовності» в інтернет-ЗМІ стосувались УПЦ (МП) та члена партії «За життя», кума президента РФ Віктора Медведчука. Про це пише Інститут масової інформації. «Загалом, на них припало 80% від загальної кількості «джинси», що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ», – йдеться в матеріалі. Зазначається, що у 3 кварталі року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в Інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі. «Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу в десяти інтернет-ЗМІ», – кажуть дослідники. 50% «джинси» стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви. Зокрема, у новинах та компліментарних репортажах йшлось про Хресну ходу та святкування чергової річниці Хрещення Русі. 42% матеріалів з ознаками замовності були політичними, і 8% стосувалися комерційних компаній. «Серед політичних матеріалів, найбільше джинси стосувалося діяльності партії «За життя» та її нового члена Віктора Медведчука – 30%», – стверджують в ІМІ. Крім того, по 7% зафіксованої «джинси» стосувались Олега Ляшка та Юлії Тимошенко, по 6% – мера Дніпра Бориса Філатова та очільника «Громадянської позиції» Анатолія Гриценка.
|
|
Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку |
|