21 августа


17:30

Омбудсмен РФ відмовилася обговорити в Мінську обмін російських громадян

15:28

Головні замовники «джинси» в українських інтернет-ЗМІ - кум Путіна і московські попи

14:40

На параді у Києві покажуть «натівський» танк «Ятаган» (фото)

12:12

7,6 млн «на вітер»: чому племінника Матіоса і «кореша» Луценка не покарано за п’яне водіння

10:29

Алексей Тамразов повторно задержан сотрудниками ГПУ

08:15

Поліція відпустила винуватця масштабної ДТП у Києві. Але затримала обурених цім очевидців ДТП

07:32

Доба ООС: ще 2 військовослужбовців поранено

20 августа


21:42

Россия сможет заменить украинский Ан-124 «Руслан» – лет через 30

20:21

Спрос жителей Крыма на украинские паспорта существенно возрос

16:05

Возобновляется газоснабжение Авдеевки

14:35

«Выборы» главарей ОРДЛО отменили из Москвы

14:15

Убитый под мэрией Харькова стрелок был пьян

12:18

Приватизацію «Державної продовольчо-зернової корпорації» скасовано: китайці не забули про 1,5 млрд доларів

11:41

У ИСД отобрали завод в России

07:59

Скоєно напад на мерію Харкова: загинув поліцейський, поранено охоронця, нападника ліквідовано

07:29

Доба ООС: 20 обстрілів, втрат немає

19 августа


18:12

Прем'єр Гройсман анонсував прем’єру кінострічки про Петлюру

14:33

Возле офиса Укравтодора провалилась проезжая часть (фото)

12:41

Берлинские переговоры про «минские договоренности»: Меркель и Путин «сверяли часы». Три часа стрелки крутили

07:57

Доба ООС: двоє українських військовослужбовців загинули, ще двох поранено

18 августа


11:26

Син голови СБУ став заступником прокурора Полтавської області

10:44

Это не сезон, а «катастрофа и эпидемия»: в Крыму детей подстерегают менингит, вирусы и клещи

08:33

Доба ООС: поранено ще двох українських військовослужбовців

17 августа


21:58

США передали Україні ще дві станції контрбатарейної боротьби (фото)

21:20

«Ф#сека»: директор «Зари» не вполне цензурно оскорбил главного тренера «Шахтера»

20:53

Крымчане об отдыхающих на оккупированном полуострове россиянах: «Это жадные варвары»

20:29

Затримали ще двох підозрюваних у нападі на Гандзюк

20:06

Більше року тортур, погрози кинути «на підвал» маму… Потвори «руського миру» змусили Стаса Асєєва оговорити себе на камеру російського ТБ

18:43

Родичі судді-безхатченка, який закрив справу Кернеса, стали власниками квартир та люксових авто

18:26

Киевлян и переселенцев из зоны боевых действий просят не пугаться артиллерийских залпов

В 9,5 млрд економії вже обійшлося будівництво залізнично-повітряного коридору «Яготин – Лондон»

Як запевняє керівництво «Укрзалізниці», невдовзі пасажир зможе придбати лише один квиток на потяг сполученням, наприклад, Черкаси-Київ чи, можливо, Яготин – Бориспіль - і «далі за цим же квитком» опиниться аж у Лондоні.


Прес-центр ПАТ «Укрзалізниця» повідомляє:

«Укрзалізниця демонструє високі темпи будівництва лінії швидкісного залізничного сполучення між Києвом та аеропортом Бориспіль. При цьому економія бюджету проекту вже склала близько 120 млн грн, і до 1 грудня всі роботи буде завершено. Про це сьогодні під час інспектування ходу будівництва повідомив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«Ми передбачили бюджет на цей проект помірний. Якщо візьмемо плани щодо «Повітряного експресу» – аналогічного проекту, то на нього хотіли витратити більше 10 млрд грн. А ми заклали 700 млн. І вже зараз економія по роботах – 120 млн грн. Уявіть собі – 10 млрд і 580 млн. Різниця очевидна», – наголосив Володимир Гройсман.

За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, на базі залізничного експресу до аеропорту Бориспіль планується вперше впровадити єдиний квиток на різні види транспорту:

«Клієнт, наприклад, зможе купити один квиток, за яким доїде поїздом з Черкас до Києва, далі експресом до Борисполя і потім за цим же квитком до Лондона». Також, за словами очільника Укрзалізниці, на цьому сполученні компанія вперше випробує касові автомати та запровадить безконтактну оплату проїзду поїздом.

Наразі будівництво залізничної лінії проводиться за кількома напрямками. Зокрема, побудовано 1400 м колії до місця будівництва естакади, розпочато зведення естакади через шосе Київ – Харків. Також будується дві платформи для посадки та висадки пасажирів біля терміналу D та вже укладено 350 м залізничної колії від аеропорту Бориспіль у бік естакади.

Щоденно на будівництві задіяно 9 бульдозерів, 2 екскаватори, 15 самоскидів, 5 навантажувачів та по 2 катки й автокрани. Для будівництва залізничної естакади вже проведено тендер на будівництво її опор та монтаж прогонових споруд. На даний час виконано бетонування 8 буронабивних паль і триває буріння 2 паль із 36 запланованих.

В інспектуванні будівництва швидкісної залізничної лінії до аеропорту Бориспіль взяли участь Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та заступник директора регіональної філії «Південно-західна залізниця» з фінансово-економічних питань Роман Веприцький, голова Київської ОДА Олександр Горган.

Довідка:

Залізничне пасажирське сполучення між Києвом і аеропортом Бориспіль буде організоване за маршрутом між станціями Київ-Пасажирський – Київ-Деміївський – Дарниця – ім. Г. Кірпи – Міжнародний аеропорт Бориспіль із зупинками на зупиночній платформі Видубичі, станції Дарниця та в подальшому біля залізничної естакади в районі автомагістралі Київ – Харків. Передбачено курсування рейкових автобусів виробництва PESA.

Час руху поїзда на дільниці Київ-Пасажирський – Міжнародний аеропорт Бориспіль складатиме 35-40 хвилин. Стоянки поїзда на кінцевих пунктах (станція Київ-Пасажирський і термінал D Міжнародного аеропорту Бориспіль) – по 10 хвилин.

За попередніми даними обсяги перевезень залізничним транспортом складають у 2019 році понад 3 млн пасажирів, з подальшим збільшенням у 2020 році – 4,1 млн пасажирів та у 2021 році – майже 4,4 млн пасажирів.

Роботи з реалізації проекту швидкісної лінії залізничного сполучення між містом Київ і Міжнародним аеропортом Бориспіль розпочато регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України».


"ОБКОМ"

Версия для печати  Версия для печати

01 Августа 2018 16:27


 

 

Якій з цих фільмів, що були відібрані українським Оскарівським комітетом, найбільш заслуговує «Оскару»?

«Брама» Володимира Тихого (2)

«Вулкан» Романа Бондарчука (0)

«Донбас» Сергія Лозниці (2)

«Кіборги» Ахтема Сеітаблаєва (20)

«Коли падають дерева» Марисі Нікітюк (0)

«Міф» Леоніда Кантера та Івана Яснія (4)

Жодного з цих фільмів не бачив (16)

Введите, пожалуйста, цифры с рисунка: